Veelgestelde vragen

Kan een artikel ook op ander adres worden afgeleverd, dan waar ik mee geregistreerd heb?

Ja, dat kan zeker. U kunt een ander afleveradres opgeven, wanneer u de bestelling plaatst.

Stuurt Gone with the wind ook naar landen buiten Nederland / EU?

Ja, wij versturen over de hele wereld, per aangetekende post, via post.nl of DHL.

Heeft Gone with the wind alle producten op de website ook voorradig in de winkel?

Ja, wij hebben alle producten op de website ook voorradig in de winkel, al is het assortiment groter in de winkel dan op de website.
Een groot deel van ons assortiment wisselt regelmatig, daarom staan lang niet alle producten op de website.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd of terug gestuurd, hoe lang duurt het voor dat ik het betaalde bedrag teruggestort krijg?

Het betaalde bedrag wordt binnen 14 dagen aan u terug gestort.

Ik heb een bestelling gedaan en betaald, maar het product is onverhoopt toch voor langere tijd niet voorradig, wat dan?

Dan wordt het door u betaalde bedrag vaak nog dezelfde anders de volgende dag teruggestort. Houdt er rekening mee dat multisafepay het bedrag ook nog 1 a 2 dagen vasthoudt.

Waar kan ik jullie privacy verklaring vinden?

U vindt onze nieuwe privacy verklaring volgens de nieuwe wetgeving van 25 mei 2018 hier!

Ik woon in het buitenland en wil in Nederland iemand een cadeau toesturen, kan dat?

Ja, dat kan! Je kunt een apart verzendadres opgeven. Het factuur adres moet wel je eigen adres zijn, zodat  een betaling met creditkaart geen problemen geeft.

Ik verblijf tijdelijk in een hotel, kunt u daar ook bestellingen afleveren.

Uiteraard kan dat, vermeld duidelijk uw kamer nummer en eventuele aanvullende gegevens. Ook als u verblijft als toerist in Amsterdam in een hotel kunnen wij de gekochte goederen afleveren of zelf bezorgen.